Istina je da je svakoj IT komponenti potrebno malo dodira Oblaka — ne bi li se automatizovala, pojednostavila illi prosto približila korisnicima — ali preterali smo. Ubacujemo Cloud i gde mu nije mesto, čime doprinosimo zbunjenosti korisnika i time povećavamo otpor prema njemu.
Tako, skoro na jednoj IT konferenciji, organizatori su se vešto dosetili da umornim posetiocima ponude besplatnu masažu. I to je humano, osim što su tu uslugu nazvali ni manje ni više nego CLOUD MASAŽA. Ne znam koje od pet karakteristika računarstva u Oblaku ta masaža zapravo ima?
Ne pomažu ni tradicionalni proizvođači opreme koji presvlače staru “mladu” u novo ruho time što postojećim proizvodima dodaju atribut Cloud u reklamnim materijalima… Previše propagande prelazi u negativnu reklamu. Kad je nešto sveprisutno, ne ceni se i ne uzima se za ozbiljno. Čak i ako ima potencijal. Tako danas Cloud postaje nekakav amorfan pojam koji gubi smisao…
Ako želiš da budeš u toku sa mitovima, trendovima i novostima iz sveta računarstva u Oblaku, prijavi se na Bilten “Ko se boji Klauda još?”.